فوتبالیست ها

فقط فوتبال***

سیلام علکم

چندتاعکس استقلالی برای استقلالی ها

لطفا نظربزارید ولی خواهههههههش می کنم افزایش رتبه گوگل ودرخواست تبادل لینک نباشه جون خودتون

آقاسید واقعا که از شمااین کارها بعیده

الآن می خواست بگه موبایل داره طبق قوانین نیوتون اره بابا حالیمون نیست

بععععععععععععععله

دیگه این فرشه داره کاملا جمع می شه

توروخدا جواد نیگا.........

الان واسه من یک سوا ل پیش اومده دقیقا امیر حسین داره چی کار می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

کشت خودشو بااین کشه

باو یکی این جوگیر کنترل کنه

الآن این دعوا؟کشتی؟چی دقیقا؟؟؟

سید فکرکنم نقش داور داره وفرهاد هم نقش تماشاگر

اون دونفرهم یکی شون خسرو اون یکی مشخص نیست

خوب دیگه خداحافظ

نظریادتون نره ها

نوشته شده در چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,ساعت 21:17 توسط zohre4| |

سیلام علکم همه

ببخشید که نمی تونم هرروز اپ بکنم چون امتحانامون خیلی خیلی زیاد

ولی بعد از امتحانای خرداد ماه یعنی حدودا 1ماه ونیم دیگه ص در صد هرروز چند تا پست خوب می زارم البته به شرطی که نظر یادتون نره

این هم یک عکس خشگل از پسر لیونل مسی تیاگو

Messi presenta a su hijo Thiago

تیاگوومامان اش آنتونیا وباباش لیونل

 

نوشته شده در دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:39 توسط zohre4| |

سیلام علکم

چندتا عکس خشگل از یکی از بهترین بازی ساز های فوتبال دنیا مسوت اوزیل

 

 

نوشته شده در دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:35 توسط zohre4| |

سیلام علکم

دیروز 17 فروردین تولد پسر خشگل سید مهدی رحمتی علی آقا گل بود

تولدش مبارک

علی متولد:1386/1/17

چندتا عکس از علی

 

 

http://8pic.ir/images/57669142221748677324.jpg

 

 

 

نوشته شده در یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 18:12 توسط zohre4| |

فرهاد عشوندی: این یک مجموعه بی نظیر است از مهدی رحمتی از عکس هایی که هیچ وقت ندیده اید. با او آلبوم خاطراتش را ورق زده ایم از روز تولد تا عید امسال. برای مان از خاطراتش گفته. از صحنه هایی که برایش خاطره انگیز شده یا صحنه های تلخی که در ذهنش کابوس ساخته است. او که حالا عنوانش گلر سابق تیم ملی است از همه سال هایی می گوید که طی کرده تا از نازی آباد به شهرک غرب رسیده. از اوج گمنامی تا قله شهرت.


1. این عکس که یادم نمی آید کی بوده. از آن موقع که چیزی یادم نیست. فکر کنم هنوز یک ماهم هم نشده بود. ان موقع سال 62 بوده فکر کنم فروردین 1362! نه شوخی کردم آن موقع سال 61 بوده قبل اینکه شناسنامه ام را کوچک کنم! آن موقع هنوز صغر سن نداشتم.

2. این خانه پدر بزرگم در اسکو است. این پسر عموها و دختر عموهایم هستند ، این فکر کنم علی پسرم باشد که خیلی شبیه منه! خدا بیامرزه پدربزرگم را باغدار بود. ما تهران بودیم ولی برای تعطیلات عید بود که رفتیم آنجا . رفتیم عید آنجا می بینی که تو عید برایم تولد گرفتند. ما تو خانواده مان ورزشکار نداشتیم. فکر نمی کنم هیچ کس باورش می شده یکی از ما بتواند ورزشکار شود.


3. این خانه پدربزرگ مادری ام است در نازی آباد. این هم علی نیست، خودم هستم. راستش هنوز به سنی نرسیده بودم که یادم باشد انجا چه کار می کردم ولی از 5 سالگی به بعد هر سئوالی بپرسی جوابش را می دهم. آن موقع هم سنم واقعی واقعی بوده. خیالت جمع!


4. علی خیلی شبیه منه . خیلی هم رفتارش شبیه خودمه . هم کم حوصلگی اش ، هم نوع حرف زدنش. اصلا کلا همه کارهایش. الان وقتی علی را می بینم یاد خودم می افتم. واقعا رفتارهای مان خیلی به هم نزدیک است. من هم بچگی ام همین قدر شیطون بودم.


5. این سال اول ابتدایی است ، در گروه سرود و تئاتر مدرسه.این هم من هستم. در گروه سرود همه می خواندند ولی من تک خوان گروه سرود بودم ! البته به خوبی آرش برهانی نمی خواندم. صدایم به خوبی آرش نبود.آرش یه دونست. همین یک دونه ، کلا!


6. این هم من و بابام در اولین سفر به شیراز . یادش به خیر بابا چه خوش تیپ بوده و جوان. او الان دیگر شیراز زندگی می کند.


7. اینجا 6 سالم بوده بابام یک دوست هندی داشت ، با آنها می رفتیم اسکی . این هم باید پیست دیزین باشد.


8. این اولین باری است که رفتم روی زمین چمن و اولین باری که لباس فوتبال تنم کردم. آن سال ها هافبک راست و فوروارد بازی می کردم. بعد نمی دانم چطور دروازه بان شدم. اینجا استادیوم شهید قیانوری است. 

....
9. ....( یک عکس ویژه از مهدی رحمتی در تونل ورزشگاه آزادی.  مهدی درباره این عکس حرف هم می زند. درباره 8 سالگی و دوستی پدرش با دروازه بانی سرشناس. البته می خواهد این عکس منتشر نشود.)


10. این هم بهترین وقت زندگی آدم است. وقتی که می خوابی و به هیچ چیز فکر نمی کنی. آن وقت ها خیلی خوب می خوابیدیم اما الان دیگر کمتر چنین فرصت هایی پیش می آید.


11. اولین سفر به اصفهان با اردوی مدرسه. راهنمایی می رفتم . از طرف مدرسه برده بودندمان اصفهان و این هم عکس یادگاری است کنار زاینده رود. آن وقت ها آب هم داشت! ببین چه خوش تیپ هم بودم در 12 سالگی.


12. اینجا تیم محله است در نازی آباد. این مرتضی اسدی است و محمد اسماعیلی است و چند تا دیگر از دوستان. تیم محل مان است دیگر. خلاصه هر جا کاپی بود ، تیغی ، کاپی می رفتیم و کار را در می آوردیم. باخت تو کارمان نبود. اینجا هم اول شدیم!


13. سعید لطفی ، رامین محرم نژاد ، ایمان پروا ، جواد آشتیانی، پسر چه تیمی ! راضی باش آن موقع هم گلر ذخیره نداشتم همین خودم یک دانه بودم. من از اولش هم همین جوری بودم. مهدی امیر آبادی هم نگاه کن. من نمی دانم این دماغ چه مشکلی داشت که رفت عملش کرد!


14. خدا وکیلی بدن را ببین جوان بودم چه می کردم! این باید برای تمرین های تیم قطبی باشد. من سپک تاکرا را از زمان فجرسپاسی در تمرینات انجام می دادم. آنجا با حسین آشنا و علی علیزاده کری داشتیم. کلا پرش های خوبی دارم با قد کوتاهی که دارم خوب می پرم . پارسال سر سپک تاکرا کمرم آسیب دید و بعد از آن دیگر بازی نکردم.


15. آی باختیم اینجا. من تو این بازی چه گلی را خراب کردم. این بازی های گوانگژو است. ما خوب شروع کردیم ولی پایانش خیلی خوب نبود. من وقتی شاغلام برای این بازی ها زنگ زد نتوانستم به او نه بگویم با اینکه خیلی فشار بازی ها زیاد بود اما نتوانستم نه بگویم. او حق پدری به گردن من دارد.


16. نمی دانم چرا هر جایی دعوا می شود من هم هستم! از تمرین تیم ملی رفتم سر تمرین استقلال ، دیدم دارند دعوا می کنند. مجبور شدم بروم جدای شان کنم. سنگ را نگاه کن توی دست شان .


17. این هم که حنیفه. ماشالله ، عاشقشم. الان غصه ام گرفته چطور برم اردو وقتی نیست. اینجا دارم به امیر خان می گم ، امیر خان از حنیف به دل نگیر . دارم او را قانع می کنم که هرچی به حنیف بگی فرقی نداره. یعنی انگار هم سن علی منه. به هیکلش نگاه نکنین خیلی بچه ساده و بی ریایی هستش و چوب همین سادگی اش رو هم می خوره! البته مطمئنم که امیر خان هم بزودی اجازه می دهد که او به تیم برگرده. چون او هم حنیف را خیلی دوست داره. برای همین از دستش ناراحت شده.


18. این هم که آقای کروش هستن. مربی من بودند در تیم ملی . من هم که گلر سابق تیم ملی هستم سید مهدی رحمتی! برایش در راه صعود به جام جهانی آرزوی موفقیت می کنم و همان طور که قبلا هم گفتم اگر دعوت شوم همیشه در خدمت تیم ملی کشوم خواهم بود . مثل یک سرباز.


19. این باید زمان امیر قلعه نویی در تیم ملی باشد. بعد از این بازی رفتیم برای جام ملتهای 2007. من تو این تیم فیکس بودم ، بعد از اینکه در مکزیک 4 گل خوردم ذخیره شدم و فرصتی بدست نیاوردم.


20. این هم که احمد آقا عقاب آسیا. در هر رشته ای یکسری اسطوره وجود دارند. فکر می کنم من هم با این قد و این دست های کوچک خیلی برایم سخت باشد که تا این حد برسم ولی احمد آقا از نظر هیکل و استایل واقعا مناسب گلری بود. و از نظر دروازه بانی و اعتماد به نفس یک دونه بود. البته مردم با احمد آقا و آن نسل خاطرات خوبی دارند. شاید من هم اگ دوران فوتبالم در آن سال ها می گذشت ، می توانستم برای مردم خاطرات خوب بسازم.


21. واقعا آن بازی یکی از بهترین روزهای زندگی ام بود. بازی با شاهین در فینال جام حذفی. حالا پوشیدن ناصرخان حجازی که در دقیقه آخر به ذهنم رسید و به دلم افتاد که این کار را بکنم. ولی آن روز روز خوبی برایم بود و در پایانش توانستم اسم پیراهنی که بر تنم داشتم را سر بلند کنم. من از همه پیراهن هایی که در دوران فوتبالم پوشیدم تنها همین یک پیراهن را برای خودم نگه داشتم. از بین همه پیراهن هایم در خانه فقط همین یک پیراهن ا به یادگار نگه داشتم.


22. من تیراندازی ام خیلی خوب است نشستم و داشتم حنیف را تیرکمان مگسی می زدم. آی حال می ده حنیف را اذیت کردن. خیلی خوش می گذره.


23. این اردوی اتریش تیم ملی است در زمان آقای قطبی. سر تمرین این پسر آمده بود. می گفتند شبیه لیونل مسی است. ما هم که دیدیم دست مان به لیونل شان نمی رسد گفتیم لپ های بدلش را بکشیم اقلا! این هم که ابراهیم میرزاپور است. دوست خوبی که 5 سال ذخیره اش بودم ، البته یکسال هم او با من بازی کرد.


24. این اولین بازی من جلوی پرسپولیس است. این اصل عکس است. مربی شاغلام بود. دقیقه 2 بهمن طهماسبی گل زد ، تا دقیقه 90 آی من توپ گرفتم ، آی من توپ گرفتم! واقعا فجرسپاسی یکی از دوست داشتنی تین تیم های ایران است که فوتبالیست های زیادی به فوتبال هدیه کرده. به خصوص در سال هایی که شاغلام آنجا بوده. او در حق بسیاری مثل خود من ، علیزاده ، مهرزاد ، سیاوش و خیلی های دیگ حق پدری داشته . از همه بیشتر هم من. لطفی که او به من کرده را هیچ وقت یادم نمی رود. من در این فصل 11تا پنالتی گرفتم.


25. این هم سال دوم حضورم در فجر است که شدم بهترین دروازه بان لیگ. اینجا 20 سالم بود . من آن فصل کمترین گل خورده را بین همه دروازه بانان لیگ داشتم و شدم گلر فصل. اینجا هنوز متولد سال 61 بودم بعد ها شدم متولد 62


26. اولین قهرمانی لیگ با سپاهان. نمی دانم چرا همه مدال های قهرمانی ام گیر علی می آید. آن روز داشت می گفت امسال حتما قهرمان بشوید من یک مدال دیگر هم بگیرم. مدال ها را می گیرد پس هم نمی دهد.


27. این کیه؟  وای خدا این علیه؟ بابا عجب توپی داره می گیره. عاشق دروازه بانیه. کلا دوست داره و من هم مجبور کرده برایش لباس دروازه بانی بگیرم. البته گل زدن هم دوست داره و کلی هم لباس و استوک حمله داره. ولی خدا کنه فوتبالیست بشه چون کلا شهرت رو خیلی دوست داره. این رو هم بگم که واقعا این دو تا هم علی و هم عطا حسابی به زندگی ما برکت دادن . من و همسرم واقعا از اینکه این بچه ها رو داریم از خدا ممنونیم.

28. این بازی هم که بازی با پرسپولیس است که باختیم. بعد از این بازی رفتیم خواستگاری . آره دیگه با همین تیپ و همین سبیل بعد از بازی رفتیم خواستگاری! چه ریش قشنگی به به! البته آن موقع این تیپ ها مد بود. سال 81 بود که رفتم خواستگاری و ازدواج کردیم. هم تیمی های مان را ببین چه تیمی داشتیم. سیاوش آن موقع تازه آمده بود به بازار!


29. این هم مصدومیتی از ناحیه کمر است که پارسال خیلی اذیتم کرد. تقریبا روزی 4 یا 5 ساعت باید با همین توپ کار می کردم تا اوضاعم خوب بشود.


30. ناصر خان هم در حدی نیستم که درباره اش چیزی بگویم. محبوب همه مردم و اسطوره همه مردم ایران. کسی که همیشه در قلب مردم زنده است. من با ایشان ارتباط نزدیکی داشتم. مدام با ایشان در تماس بودم. متاسفانه نشد که برای شان بازی کنم. 2 سال بود به من بازی نمی رسید و مجبور شدم بروم مس. از خود ایشان اجازه گرفتم.


31. این هم شب رونمایی از لباس هنرپیشگان فیلم اسکاری جدایی است. واقعا کارشان افتخار آمیز بود. البته من خیلی اهل سینما رفتن نیستم. سی دی ها را می گیریم و در خانه تماشا می کنیم. البته جدایی ا استثنا رفتم سینما و دیدم ولی نفهمیدم آخر فیلم چه شد می خواستم اینجا از آقای معادی آخرش را بپرسم که نشد شلوغ شد و وقتش پیش نیامد!


32. اینجا رفتید شایعه درست کردید که داشتیم زیرآب روزنامه ها را می زدیم ولی این کار را نکردیم. ما رفتیم و گفتیم آقای رئیس جمهور یک کمکی به استقلال بکنید. استقلال دارد از بی پولی می میرد. از قبل بازی با کره از مشکلات استقلال برای آقای رئیس جمهور گفتیم. مشکلاتی که هنوز هم ادامه دارد.


33. منصورخان که خوش تیپ ترین مرد روی زمین است. شاهرخ خان هم اصلا نیازی به تعریف ندارد. این هم که عشق من است. این قدری که من از ابراهیم جلوی حنیف دفاع کردم تا سر به سرش نگذارد ، از هر کسی دفاع می کردم مریدم می شد اما نمی دانم چرا هر جا می نشیند از من بد می گوید و من را می جود! ولی ابراهیم هر وقت می آید تو اردوها خیلی روحیه های مان را بالا می برد. فنی اش هم خوب است خیلی خوب فوتبال را آنالیز می کند . ندانی و نشناسی فکر می کنی مربی است!


34. روز بازی با فجر سپاسی که این هوادار دوید آمد توی زمین اولش ترسیدم چون خیلی با سرعت می آمد. لحظه آخر خودم را کشیدم کنار که اقلا تصادف نکنیم . چون اگر می خورد به من بد می افتادیم روی زمین و همه حسابی می خندیدند. بعد هم تا جایی که می شد نگذاشتم اذیت شود. البته اذیتی هم نداشتند ، فقط می خواستند از زمین ببرندش بیرون. ولی قیافه شان غلط انداز بود. من خودم هم که چوب را دیدم ترسیدم گفتم خودم را هم می زنند. آخرش هم که داشت می رفت یک ماچ از ما گرفت. فکر کنم شرطی که بسته بود را برد. امیدوارم دیگر شاهد این صحنه ها نباشیم چون کار خوبی نیست پریدن توی زمین.


35. رفته بودیم برای خلعت تفنگ بخریم. او شکار ، مکار خیلی دوست دارد. رفته بودیم دوربین شکاری برایش بخریم دیدم تفنگش قشنگ است ، برداشتم یک ژستی هم گرفتم. خلعتبری جثه اش کوچک است اما با همان جثه می رود شکار فیل. اصلا خلعت شیر افکن معروف است!


36. بازی ایران و کره است. روز خیلی خوبی بود . همه مردم خوشحال شدند ، خیلی روز خوبی بود. برد شیرینی به دست آوردیم. آن روز فکر کنم شیرین ترین برد فوتبالی چند ساله اخیرمان بود . خدا کند بچه های تیم ملی در 3 بازی آخر طوری نتیجه بگیرند که تیم ملی به جام جهانی برسد. مردم به این شادی نیاز دارند. چشم امید شان به فوتبال است.


37. این هم که دربی 3 بر 2 است. حس خاصی نسبت به ایمون زاید ندارم. به هر حال آن روز خدا به او نظر کرد که آن اتفاق برایش افتاد وگرنه دیگر چنین فرصتی که یک مهاجم این قدر سیع 3 موقعیت گل بدست بیاورد و 3 تایش هم گل شود ، گیرش نمی آید. البته بعد از بازی از تیتر شما ناراحت شدم. اینکه چرا شما گذاشته بودید گلر تیم ملی کشورتان توهین شود. البته اگر الان آن حرف را می زد خیلی مهم نبود چون من دیگر گلر سابق تیم ملی هستم.


38. این هم خداییش پایم صدا کرد بابا از دکتر نوروزی و خانم محمدی بپرسید که من روزی چند ساعت تو کلینیک هستم. پایم آسیب دیده و کشاله ام پاره است. بابا سوزن هایی به پایم می زنند که اگر یکی اش را بخوری دو شب نمی خوابی گاهی از درد کلی به این بنده های خدا مشت می زنم. اهل وقت کشی نیستم. حالا هرچه دوست دارید بگویید . تو بازی ایران و کره هم اگر وقت کشی کرده باشم ، که نکردم ، خوب کردم چون بازی را بردیم و آن همه جمعیت را شاد کردیم. اگر من بازی را زود شروع می کردم و می باختیم ، جایزه نوبل به من می دادند؟


39. به به حاج آقا . خیلی مخلصیم حاج آقا! کجا تشریف دارید حاجی جان؟ دلمان برای تان تنگ شده. حاجی مدیر تیم است دیگر! آن روز هم که تو قطر هی شیرجه می زد ، گرم بود ، گفتم نکن این کار را . 6 تا شیرجه زد آن روز تا 3 روز نمی توانست راه برود. بنده خدا خیلی زحمت می کشد. کاش یکسال این قدی به او پول بدهند که بتواند بدون دغدغه مدیریت کند و پول کافی در دستش داشته باشد.


40. این هم که عکس قشنگی است. می بینی که من هم خیلی خوش تیپ افتادم توش. همین!


41. فرهاد مجیدی از نظر محبوبیت خیلی محبوب است. امسال هم که آمده توانسته خیلی به تیم کمک کند. او کاپیتان تیم است. بحث بازوبند هم بین همه د تیم حل شد. من بازی با راه آهن وقتی به زمین آمد رفتم بازوبند را بگیرم گفت بگذار روی بازویت باشد. بعد از آن هم او و مجتبی گفتند هر کس بازوبند را از ابتدا به دست بسته تا پایانش بازوبند را ببندد. من و مجتبی از قدیم با هم دوست بودیم. یکسری بحث بین مان برده بودند حل شد. با آقا فرهاد هم مشکلی ندارم.


42. فرزاد حاتمی هم خیلی شبیه حنیف است. تقریبا مثل یک بچه 12 ، 13 ساله. تو دوران کودکی شان ماندند. جفت شان خیلی ساده و پاک هستند. ولی مشکل فرزاد این است که مخ آدم را می خورد. خیلی سال است که با او رفاقت دارم. راستش او و حنیف که نباشند دلم در اردو می گیرد.


43. این هم زمین کمپ استقلال است که از نظر سفتی کم از کاشی و سرامیک ندارد. امیدوارم زمین را طوری آماده کنند که خطر مصدومیت مان کم شود. درباره شیرجه ها وقتی دروازه بان باشی همه زندگی ات می شود شیرجه. با شیرجه شروع می کنی و با شیرجه هم به پایان می رسی اما آن زمین خیلی مهم است که به بدنت آسیب نرساند.


44. علی دایی هم آقای دنیا و افتخار فوتبال ایران در دنیاست. خیلی ها شاید اصلا پرچم ما را هم نشناسند ولی علی دایی را می شناسند.


45. نوع گل مهم نیست. من فکر می کنم رو این گل من کمترین تقصیر را داشتم. حتی روی گل لبنان هم من کمترین تقصی را داشتم. این را می توانی از پدر کروش که علاقه ویژه ای به او داری بپرسی. خودش سر میز شام وقتی صحنه گل را دید گفت تو کمترین تقصیر را داشتی. به خصوص گل هایی از این دست ، توپ وقتی از روی سر دفاع رد می شود احتمال زیادی دارد که وارد دروازه شوند.

نوشته شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,ساعت 11:53 توسط zohre4| |

یلام علکم

چند تا عکس از مسوت اوزیل

اول از همه یک عکس از مسوت در مهد کودک

Www.alexa-pic.blogfa.com

عکس از مسوت بعد بازی تیم ملی المان باقزاقستان

 

 

 

 

نوشته شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:24 توسط zohre4| |

سلام علکم

چندتا عکس از سید حسین حسینی

راستی اگه دوست داشتین نظر ودرخواست بدین باتشکر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,ساعت 12:48 توسط zohre4| |

 

ایکر کاسیااااااااااس

روز 20 می 1981 پسر بچه ای در محله موستولس شهر مادرید به دنیا امد که بعد ها به یکی از بزرگترین دروازه بانان دنیا تبدیل شد.
ایکر کاسیاس فرناندز نام کامل این دروازه بان است وی توانست در سال 2008 به افتخاری دست یابد که خیلی از بزرگان فوتبال اسپانیا ارزوی ان را داشتند.
رئال مادرید

او یکی از محصولات اکادمی باشگاه رئال مادرید است که در سال 1990 بازیهای خود را در این باشگاه اغاز کرد.

وی تا سال 1999 - 1998 در تیم جوانان باشگاه بازی می کرد تا اینکه در ان سال توانست اولین بازی رسمی خود را برای تیم باشگاهیش انجام دهد وی در ان سال جانشین بودو ایگنر دروازه بان اول رئال مادرید شد.

در سال 2000 با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر والنسیا به جوانترین دروازه بانی تبدیل شد که در کل فینالهای تاریخ لیگ قهرمانان حضور می یابد.

در ان بازی رئال مادرید توانست با نتیجه 3 - 0 تیم والنسیا را شکست دهد و هشتمین قهرمانی خود را در این جام جشن بگیرد.
لی در این بین کاسیاس دچار افت شدیدی شد و جای ثابت خود را به سزار سانچز داد ولی گویی فینال لیگ قهرمانان همیشه برای این دروازه بان خوش یمن است.

در فینال لیگ قهرمانان در سال 2002 سزار سانچز دچار مصدومیت شد و بار دیگر کاسیاس جوان درون دروازه رئال مادرید قرار گرفت تا این تیم بتواند با درخشش وی و زیدان با نتیجه 2 - 1 تیم المانی بایرلورکوزن را شکست داده و برای نهمین در اروپا به مقام قهرمانی نایل شود.

در سال 2008 قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال 2017 تمدید کرد.
تیم ملی اسپانیا

اولین بازی کاسیاس برای تیمهای ملی اسپانیا مربوط می شود به حضور وی در تیم ملی زیر 17 سال اسپانیا که با 16 سال سن جوانترین عضو ان تیم بود.

کاسیاس توانست با این تیم در سال 1997 در فینال جام جهانی زیر 17 ساله های دنیا حضور پیدا کند و با شکست برزیل قهرمان دنیا شود.

در بین دروازه بانان تاریخ تیم ملی اسپانیا زوبیزارتا با 126 بازی ملی در مکان اول قرار دارد و کاسیاس با 82 بازی در رتبه دوم جای گرفته است.
کاسیاس همچنین توانست در سال 1999 همراه با تیم ملی جوانان اسپانیا به مقام قهرمانی جهان برسد.

اولین بازی ملی او برای تیم بززگسالان اسپانیا در سال 2000 و در مقابل تیم سوئد بود. در سال 2002 او ابتدا به عنوان جانشین سانتیاگو کانیزارس وارد جام جهانی شد ولی با تصادف عجیبی که موجب مصدومیت کانیزارس شد ایکر کاسیاس به عنوان دروازه بان اصلی اسپانیا در جام معرفی شد.

کاسیاس توانست در مرحله یک شانزدهم نهایی به یک قهرمان ملی تبدیل شود زیرا در ان مرحله اسپانیا به تیم ملی ایرلند جنوبی برخورد کرد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

کاسیاس جوان در ان بازی بود که مهارت خود را در گرفتن ضربات پنالتی با گرفتن دو ضربه به اهالی فوتبال نشان دهد.

کاسیاس در مسابقات مقدماتی یورو 2004 نیز دروازه بان اول اسپانیا بود که در دوره مقدماتی فقط 4 گل دریافت کرد ولی با این وجود اسپانیا نتوانست به طور مستقیم به دوره پایانی راه یابد و می بایست در بازی پلی اف به دیدار تیم نروژ می رفت که بار دیگر تیم ملی اسپانیا با درخشش کاسیاس موفق شد مجوز حضور در مرحله نهایی یورو را کسب کند در ان دو بازی کاسیاس موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

کاسیاس در جام جهانی 2006 نیز حضور داشت و با وجود اینکه فقط 2 گل دریافت کرد ولی تیم ملی اسپانیا نتوانست به مقام درخور توجه ای دست یابد.

در سال 2008 با دعوت نشدن رائول به تیم ملی بازوبند کاپیتانی به ایکر کاسیاس رسید تا تیم ملی اسپانیا بتواند با کاپیتانی وی بعد از 44 سال بار دیگر بر بام فوتبال اروپا بنشیند.
اوج کار کاسیاس در این جام به بازی مقابل تیم ملی ایتالیا برمی گردد . این بازی در واقع تقابل دو دروازه بان اول دنیا به حساب می امد در طرفی بوفون و در سوی دیگر کاسیاس قرار داشت و هر دو دروازه بان نیز کاپیتان تیمهای خودشان بودند.

این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که کاسیاس با گرفتن 2 ضربه از بازیکنان تیم ایتالیا توانست بوفون را شکست دهد.

نوشته شده در سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,ساعت 12:1 توسط zohre4| |

اكنون به چند مصدوميت خيلي ساده و خنده دار براي فوتباليست ها اشاره مي نماييم.

مضحک‌ترین مصدومیت‌ها در فوتبال + عکس

 

 

 

 

 

 

 

شيشه ادكلن

 

 

 

 

 

 

 

سانتياگو كانيزارس

 

 

 

او در سال 2002 دروازه بان اول تيم ملي اسپانيا شد ولي در آن زمان شيشه ادكلنش (يا افترشيو) به روي پايش افتاد و به خاطر شكستگي انگشت مجبور شد تا جاي خود را به ايكر كاسياس جوان بدهد.

 

 

 

 

مگس

 

 

 

 

 

 

استين شاري بازيكن هلندي آيندهون در يكي از مسابقات در حاليكه با دهان باز در حال دويدن بود ، ناگهان دچار خفگي شد.بله، يك مگس وارد دهان او شده و راه تنفس وي را بسته بود بازيكن سريع به بيمارستان انتقال يافت.

 

 

 

 

تلفن

 

 

 

 

 

 

ريو فرديناند كه در حال تماشاي بازي فوتبال روي كاناپه اش بود ، براي جواب دادن به تلفن مجبور به بلند شدن شد اما ناگهان پايش پيچ خورد و باعث دوري چند هفته اي او از ميادين شد.

 

 

 

 

تخم مرغ

 

 

 

 

 

 

كريك برودفورد اسكاتلندي نيز بخاطر قرار دادن چندين تخم مرغ در ماكروفر كه باعث سوختگي صورتش شد،چند هفته اي خارج از گود بود.

 

 

 

 

فرياد

 

 

 

 

 

 

الكس استفني دروازه بان اسبق منچستر يونايتد در يكي از مسابقات بخاطر فرياد كشيدن و باز كردن بيش از اندازه دهانش دچار در رفتگي فك شد.

 

 

 

 

شادي بيش از حد

 

 

 

 

 

 

در سال 1993 پس از پيروزي آرسنال مقابل شفيلد در فينال جام حذفي شادي بيش از اندازه بازيكنان، موجب شكستگي شانه  استيو موراي شد.

 

 

 

 

خميازه بعد از خواب

 

 

 

 

 

 

لروي ليتا پس از بيدار شدن از خواب و خميازه كشيدن دچار كشيدگي عضلاني شد.

 

 

 

 

آبسه

 

 

 


 

 

 

زير ناخن داريوس واسلي آبسه كرد. او در تمرينات احساس ناراحتي كرد و به جاي اينكه به دست دكتر بسپارد خودش دست به كار شد اما همين كار باعث عفونت شديد و در نهايت چندين هفته دوري وي از ميادين شد.

 

 

 

 

                              Play station

 

 

 

الكساندرو نيستا علاقه زيادي به بازي play station داشت اما اين كار باعث پيچ خوردگي مچ دستش شد.

 

 

 

 

بند كفش

 

 

 

 

 

 

 

ميشائيل رنزينگ زمانيكه مشغول بستن بند كفشهايش بود ،‌کمرش به همان حالت ماند.

 

 

 

 

 چوب پنبه

 

 

 

ولادمیر لیسنکو فوتبالیست اوکراینی پس از باز کردن شیشه نوشابه ،چوب پنبه بطری با چشم وی اصابت کرد بطوریکه تا دو هفته درگیر درمان آن بود.

 

 

 

 

گوزن

 

 

 

سون گرندالن نروژی برای دویدن جنگل را انتخاب کرد که با یک گوزن رو در رو شد.او از ترس فرار کرد و حیوان هم دنبالش دوید و در نهایت از شیبی پرتاب شد و مصدومیت شدیدی پیدا کرد.

 

 

ترمز دستی

 

 

اور بانگا هافبک والنسیا برای زدن بنزین به پمپ بنزین رفت اما فراموش کرد که ترمز دستی اتومبیلش را بکشد و ماشین به حرکت افتاد و نتیجه این بی احتیاطی شکستگی پا ، عمل جراحی و 6 ماه دوری بود.

 

 

 

 

صلیب

 

 

 

اترا خیزانیشویلی گرجستانی عادت داشت صلیبی را در بالای سرش روی تخت آویزان کند اما یکبار موقع خواب صلیب افتاد و تیزی آن باعث خراشیگی در چشمش و از دست دادن یک بازی ملی شد.

 

 

 

 

سگ

 

 

 

کارلو کودوچینی برای بیرون بردن سگ برادرش مجبور به پیاده روی شد اما ناگهان سگ با دیدن گارد ایتالیایی ترسید و شروع به دویدن کرد که در اثر این فرار بازیکن به زمین خورد و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شد.

 

 

 

 

 تابلو

ریچارد رایت دروازه بان انگلیسی برای گرم کردن خود وارد چمن شد.روي تابلويي در كنار زمين نوشته شده بود لطفا وارد زمين نشويد اما او سعي كرد از روي آن بپرد اما روي گردن خود فرود آمد.

نوشته شده در دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:42 توسط zohre4| |

سیلام سیلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:32 توسط zohre4| |

سوتی بکام در چین


ستاره پاری سن ژرمن در 37 سالگی همچنان از محبوب ترین های فوتبال دنیاست

 

 

 

 

سایت گل- دیوید بکام که به دعوت فدراسیون فوتبال چین به این کشور سفر کرده، به عنوان سفیر فوتبال این کشور معرفی شد. او که با استقبال زیادی از سوی فوتبال دوستان این کشور روبرو شد، دقایقی با همان لباس "پلوخوری" پا به توپ شد و تلاش کرد تا توانایی اش در زدن ضربات آزاد را به رخ بکشد اما کفش نامناسب و چمن خیس کار دست او داد!

 












 

نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:,ساعت 23:55 توسط zohre4| |

 

 دیوید بکام با سرمایه ۱۷۵ میلیون پوند در صدر لیست ۵۰ نفره ثروتمندترین فوتبالیست‌های دنیا قرار دارد.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان که اخیرا با پاریسن ژرمن قرارداد بسته و حقوقش را به یک موسسه خیریه محلی کودکان اهدا کرده است، توسط لیونل مسی بازیکن بارسلونا تعقیب می‌شود. مسی بالاترین حقوق را بین بازیکنان فوتبال داراست و تقریبا روزی ۱۰۰۰۰۰ پوند دریافت می‌کند.

لیست ثروتمندان روزنامه گل در سال ۲۰۱۳ مجموع ثروت ۵۰ بازیکن سرمایه دار دنیا را بیش از ۷. ۱ میلیارد پوند تخمین زد، که بیش از تولید ناخالص داخلی کشور لیبریا می‌شود.

دربین ده نفر اول این لیست سه انگلیسی، سه برزیلی و از کشورهای آرژانتین، پرتغال، کامرون و سوئدهر کدام یک نماینده وجود دارد.

لالیگای اسپانیا با ۳ بازیکن و لیگ برتر انگلیس هم با ۲ بازیکن بیشترین سهم از بازیکنان ثروتمند را دارند.
۱۰ بازیکن ثروتمند به ترتیب عبارتند از:

 


۱. دیوید بکام – ۱۷۵ میلیون پوند

 

 

 

 

 

۲. لیونل مسی – ۵. ۱۱۵ میلیون پوند

 


۳. کریستیانو رونالدو – ۱۱۲ میلیون پوند

 


۴. کاکا – ۵. ۶۶ میلیون پوند

 


۵. رونالدینیو – ۶۳ میلیون پوند

 


۶. ساموئل اتوئو – ۵۲ میلیون پوند

 


۷. وین رونی – ۵۰ میلیون پوند

 


۸. زلاتان ایبراهیموویچ – ۴۷ میلیون پوند

 


۹. ریوالدو – ۵. ۴۵ میلیون پوند

 


۱۰. ریو فردیناند – ۴۲ میلیون پوند

 



گل ، این لیست را با استفاده از ثروت‌های قابل شناسایی بازیکنان شامل حساب پرداخت سالیانه باشگاهی که با آن قرارداد دارند، املاک، جزئیات حقوق، مزایا و دیگر کسب و کارهایی که دارند ثبت شده است.
تخمین زده شد که بکام در زمینه‌های غیر ورزشی، در سال ۲۰۱۲ توانسته است ۱۵ میلیون پوند درآمد کسب کند، که با این حساب امسال پرسودترین سال مالی او تا کنون بوده است.
عمار سینگ مدیر عامل گل اروپا گفت: «بازیکنان برتر دنیا را دیگر نمی‌توان تنها چند ورزشکار دانست، آنها برندهای بزرگ بین‌المللی هستند و دیوید بکام نیز بزرگترین برند در میان آنهاست.»
«یافته‌های ما نشان می‌دهند که فوتبالیست‌ها تا چه حد می‌توانند با به کار گیری صحیح اموالشان، بر سرمایه‌شان بیفزایند. صرف نظر از کلیشه‌هایی چون ماشین‌بازی‌، اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست‌های پولدار که در لیست گل قرار دارند پولشان را در راه درستی خرج می‌کنند و در بنیادهای خیریه یا افتتاح حساب‌های عام‌المنفعه سرمایه‌گذاری می‌کنند.»
الکس میلر نویسنده لیست ثروتمندان گل گفت: «ثروتی که دیوید بکام به دست آورده و همچنان نیز در حال افزایش دادن آن است به جهت تدبیرات او در خارج از میدان است چون هم‌زمان با نزدیک شدن زمان بازنشستگی او از دنیای فوتبال، به جای کم شدن درآمد او، برعکس بر سرمایه‌اش افزوده می‌شود.»

نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:,ساعت 23:52 توسط zohre4| |

سیلام علکم

عکس های سرخیو راموس وپیلار در مادرید

نظر بزارید لطططفا

164126212.jpg

 

164126207.jpg

 

164126209.jpg

 

164126213.jpg

 

164126214.jpg

 

 

نوشته شده در شنبه 3 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:2 توسط zohre4| |

سلام علکم

عیدتون بازم مبارک

عکس های سسک فابرگاس

نظریادتون نره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در جمعه 2 فروردين 1392برچسب:,ساعت 13:43 توسط zohre4| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت